ثبت نام
اسکرچ پیشرفته

دوره اسکرچ پیشرفته

سرفصل‌های مقاله

در محیط برنامه نویسی Scratch، محدوده به اسکرچ پیشرفته صحنه محدود می شود. این صحنه این امکان را فراهم می کند که جهان را در فریم های x از 240- تا 240 نگاه کنیم. و اسکرچ پیشرفته فریم های y از -180 تا 180. اما وقتی این فضا کافی نیست چه باید کرد؟ چگونه این محدودیت را حذف کنیم؟بیایید با اسکرچ پیشرفته بررسی احتمالات شروع کنیم. به نظر می رسد همه چیز ساده است.

نتیجه نهایی ایده آل ما این است که اسکرچ پیشرفته اسپرایت خود را در موقعیتی که می خواهیم قرار دهیم و سپس به سمت آن حرکت کنیم، یا باید به سمت ما حرکت کند.بیایید امکانات زبان برنامه نویسی خود را بررسی کنیم. برای تنظیم اسپرایت روی نقطه 1000؛ 1000 باید از دستور “go to x: 1000 y: 1000” استفاده کنیم. بیایید تلاش کنیم دستور را اجرا می کنیم (با یکبار کلیک روی آن) و نتیجه زیر را می گیریم.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دوره اسکرچ مقدماتی بپردازید.

اسکرچ پیشرفته

گربه می تواند در نقطه x=271 و y=215 بایستد. هرجایی که جن خود را قرار دهیم، نمی تواند اسکرچ پیشرفته از صحنه عبور کند. عجب محدودیت! چه باید کرد؟حال از یک ترفند جالب استفاده می کنیم. جهانی که وارد منطقه صحنه می شود را جهان فیزیکی می نامیم. واقعی است و ما آن را به طور کامل می بینیم. هر اتفاقی که باید در بازی بیفتد در میدان دید اتفاق می افتد و هیچ چیز دیگری پشت لبه صحنه وجود ندارد. همه جن ها اینجا و اکنون هستند. هیچ چیز خارج از مرزها وجود ندارد.

دنیای فیزیکی – دنیای محدود شده توسط صحنه خراش دنیای فیزیکی – همه اشیاء در صحنه Scratch اما برای گسترش آن به دنیای دیگری نیاز داریم که اسمش را بگذاریم «مجازی». نامرئی است، یا بهتر است بگوییم ما بخشی را می بینیم که به منطقه صحنه می افتد.چگونه می توانیم این دنیا را تصور کنیم؟ دنیای مجازی به عنوان یک تکه کاغذ بزرگ ارائه می شود. و صحنه پنجره ای به اسکرچ پیشرفته دنیای مجازی است.جهان گسترش یافته در اسکرچ.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله اسکرچ کودکان بپردازید.

مقداری نظریه و تاریخ به نظر می رسد که فناوری جهان های “مجازی” در همه رایانه ها در مورد حافظه استفاده می شود. سیستم عامل و همه برنامه های آن به چند برابر بیشتر از آنچه که از نظر فیزیکی در دسترس است نیاز به رم دارند و برای گسترش آن، “اسکرچ پیشرفته” مردم الگوریتمی را ارائه کردند که رم را به هزینه حافظه هارد دیسک افزایش می دهد. و حافظه به دست آمده حافظه “مجازی” نامیده شد. بنابراین، برنامه نویسان در حال حاضر نیازی به فکر کردن به استفاده از RAM ندارند.

همانطور که در ابتدای صنعت کامپیوتر بود، زمانی که هر قطعه برنامه ریزی شده بود. در آن «زمان‌های تاریک»، رایانه فقط می‌توانست یک برنامه را روشن کند، بقیه برنامه‌ها تا زمانی که برنامه ارائه شده تکمیل نشود، روشن نمی‌شدند. نه مثل الان، ما می توانیم در اینترنت گشت و گذار کنیم، موسیقی گوش کنیم، نقاشی بازی اسکرچ پیشرفته بکشیم، فیلم ببینیم.پس از آزمایش ابزار استاندارد، متوجه شدیم که نمی‌توانیم مستقیماً از دستور “go to x: y:” استفاده کنیم.

ما باید از ابزارهای استاندارد فاصله بگیریم و مختصات x و y خود را با استفاده از متغیرهای محدوده “فقط برای این sprite” ایجاد کنیم. و مختصات خود را وارد می کنیم “برو به x: x y: y”.متغیرهای خصوصی ایجاد کنید و از آنها برای موقعیت یابی شی استفاده کنیداکنون باید درک کنیم که قهرمان ما چگونه در دنیای مجازی حرکت می کند. ما نمی توانیم صحنه را جابجا کنیم، بنابراین اسکرچ پیشرفته کل دنیای مجازی باید حرکت کند.در دنیای مجازی، جهان حرکت می کند،

نه جسم اگر تماشا کنید، خواهید دید که وقتی قهرمان به سمت چپ حرکت می کند، دنیای مجازی به سمت راست حرکت می کند. به عبارت دیگر، وقتی فلش چپ را فشار دهید، جهان به سمت او، به سمت راست حرکت می کند. جن در یک اسکرچ پیشرفته جهت حرکت می کند، جهان در جهت مخالف حرکت می کند. و بنابراین، چنین حرکتی معلوم می شود که در آن اسپرایت اصلا حرکت نمی کند و تمام کنترل صفحه کلید در اشیاء کمکی است.

حرکت دنیای مجازی در اطراف قهرمان توجه: همه درختان کد یکسانی دارند.توجه داشته باشید که هر بار که بازی را شروع می کنید، همه درختان مکان خود را در زمین با x (450-; 450) و y (-450; 450) تغییر می دهند. به نظر می رسد یک نقشه از جهان – یک مربع. در تئوری، قهرمان باید در دنیای معین حرکت اسکرچ پیشرفته کند.بیایید مطمئن شویم که قهرمان ما نمی تواند فراتر از دنیای مجازی برود. قهرمان به محض اینکه به مرز دنیای مجازی رسید، باید متوقف شود یا بهتر است بگوییم کل دنیای مجازی باید متوقف شود.

به عبارت دیگر، هر شیء در جهان باید موقعیت قهرمان داستان را بداند. “x hero” و “y hero” را با محدوده “For all sprites” ایجاد کنید. و برای شخصیت اصلی با ردیابی مکان در دنیای مجازی کد می نویسیم.ردیابی مکان مجازی قهرمان داستان به عملگر “and” توجه کنید. این یک عملیات منطقی جالب است. اگر عبارت “اگر کلید فلش رو به بالا فشار داده شود و هیرو کمتر از 450 باشد، اسکرچ پیشرفته متغیر هیرو را به 10 تغییر می دهیم” را بخوانید. متغیر hero فقط در صورتی تغییر می کند که هر دو شرط وجود داشته باشد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دوره اسکرچ بپردازید.

به عبارت دیگر زمانی این اتفاق می افتد که فلش بالا فشار داده شود و مختصات قهرمان کمتر از 450 باشد. هر دو را انجام دهید.باقی مانده است تا کد دنیای مجازی نهایی شود. ما از عملگر “and” و مقایسه استفاده می کنیم. هنگام کار بر روی این فیلمنامه اسکرچ پیشرفته مراقب باشید زیرا جهان به سمت چپ حرکت می کند در حالی که قهرمان به سمت راست حرکت می کند.ضمنا موقع نوشتن کد یه خطایی تو اسکرچ پیدا کردم که دیگه تکرار نشه لطفا اپراتورهای جدید رو از قسمت فرمان بیرون بکشید با دکمه سمت راست ماوس عملگرهای مقایسه رو عوض نکنید.

اسکریپت برای اشیا کد محدود کردن حرکت دنیای مجازی بسته به موقعیت قهرمان همین. همه چیز دیگر به شما بستگی دارد. به عنوان مثال، یک بازی “بابا نوئل در جستجوی یک درخت کریسمس” بسازید. بابا نوئل باید به سرعت تمام درختان کریسمس را جمع آوری کند تا هر کودک یک درخت کریسمس در خانه اسکرچ پیشرفته داشته باشد.→ پیوند به پروژه.اطلاعات برای والدین در این ماه باشگاه ما دوره های جدید سواد کامپیوتر و برنامه نویسی را برای کودکان 7-8 و 9-12 ساله باز می کند.

روی آنها نه تنها برنامه نویسی، بلکه نحوه استفاده صحیح از رایانه را نیز یاد خواهیم گرفت. ما به همراه بچه ها پروژه های زیادی را ایجاد خواهیم کرد که نه تنها بر برنامه نویسی، بلکه بر فیزیک، ریاضیات و نجوم نیز تأثیر می گذارد. یک برنامه منحصر به فرد پر از پروژه های هیجان انگیز در انتظار فرزند شما در کلاس درس است. باشگاه و کلاس های ما به هر حال، در باشگاه ما یک اسکرچ پیشرفته کودک می تواند وارد دنیای رباتیک و اختراعات شود. در ضمن ما لیوان های 5-6 ساله هم داریم. در کلاس می بینمت.

ScratchJr یک زبان برنامه نویسی مقدماتی است که به کودکان خردسال (سنین 5 تا 7 سال) اجازه می دهد داستان ها و بازی های تعاملی خود را بسازند.کودکان بلوک های برنامه نویسی گرافیکی را به یکدیگر پیوند می دهند تا شخصیت ها را وادار به حرکت، پرش، رقص و آواز کنند. بچه‌ها می‌توانند شخصیت‌های اسکرچ پیشرفته ویرایشگر رنگ را تغییر دهند، صداها و صداهای خودشان را اضافه کنند، حتی عکس‌های خودشان را وارد کنند، سپس از بلوک‌های سازنده برای زنده کردن شخصیت‌هایشان استفاده کنند.

ScratchJr از زبان برنامه نویسی محبوب Scratch الهام گرفته شده است که توسط میلیون ها جوان (8 سال به بالا) در سراسر جهان استفاده می شود. هنگام ایجاد ScratchJr، رابط کاربری و زبان برنامه نویسی به گونه ای طراحی شد که برای رشد کودکان اسکرچ پیشرفته خردسال مناسب باشد و با دقت ویژگی هایی را طراحی کرد که با رشد شناختی، شخصی، اجتماعی و عاطفی کودکان خردسال مطابقت دارد.وقتی کودکان خردسال با ScratchJr کد می‌نویسند.

یاد می‌گیرند که با رایانه خلق کنند و خودشان را بیان کنند، نه اینکه فقط با آن تعامل داشته باشند. در فرآیند یادگیری، کودکان حل مسائل و طراحی پروژه‌ها را یاد می‌گیرند و همچنین مهارت‌های توالی را که برای موفقیت تحصیلی بعدی ضروری است، توسعه می‌دهند. آنها همچنین از ریاضی و زبان در زمینه‌های معنادار و انگیزشی استفاده می‌کنند و از حساب و کتاب و رشد سواد اسکرچ پیشرفته در دوران کودکی حمایت می‌کنند. با ScratchJr، بچه ها نه تنها کدنویسی را یاد می گیرند، بلکه برای یادگیری کدنویسی می کنند.

سری پروژه های زیر شامل پروژه های SCRATCH در سطح “پیشرفته” است.استفاده از Scratch و همچنین مفاهیم کلیدی الگوریتم های کامپیوتری بدیهی تلقی می شود. استدلال منطقی مورد نیاز برای طراحی این برنامه ها نیز دشوارتر است. آنها آدرس می دهند و اسکرچ پیشرفته استفاده می کنند:دستکاری متغیرها در سطح پیشرفته تر،آزمایش در سطح پیچیده تر،لیست ها (متغیرهای نوع آرایه).علاوه بر این، آنها برنامه نویسی رویداد محور را به برنامه ریزی متوالی ترجیح می دهند.

آنها حاوی یک مولد پیچ ​​و خم، برنامه نویسی یک بازی پلتفرم و ایجاد یک ساعت نمایشگر باینری هستند. از دیدگاه ما، افرادی که به سطح انجام این پروژه ها رسیده اند، می توانند به یک زبان برنامه نویسی واقعی روی بیاورند. آنها به منطقی نیاز دارند که احتمالاً فقط در پایان چرخه 4 قابل دسترسی است.هر پروژه گام به گام شرح داده شده است تا بتوان از آن در آموزش استفاده کرد. اسکرچ پیشرفته این پروژه‌ها فقط برای حساب‌های نوع «معلم» قابل دسترسی هستند. هر پروژه با یک فایل PDF خلاصه و تمام منابع گرافیکی آن برای دانلود در دسترس است.

اطلاعات.SCRATCH 3 در 2 ژانویه 2019 منتشر شد. این پروژه ها با SCRATCH 2 ساخته شده اند، اما با آخرین نسخه SCRATCH سازگار هستند و پروژه های قابل دانلود تمام شده را می توان بدون مشکل در SCRATCH 3 باز کرد و استفاده کرد. ما اسکرچ پیشرفته همچنین در حال آماده سازی پروژه هایی هستیم که از ویژگی های جدید این آخرین نسخه استفاده می کنند!تصویر شامل یک انجمن است اگر با مشکلاتی مواجه شدید یا سوالات برنامه نویسی در مورد پروژه های این بخش دارید.

یک تالار گفتگوی کوچک در دسترس است. دریغ نکنید که سؤالات خود را از ما بپرسید، یا اگر سؤال شما قبلاً پاسخی دارد، مشورت کنید.هدف ما ارائه پروژه هایی است که به آنچه شما نیاز دارید نزدیک تر است. اگر می‌خواهید یک پروژه SCRATCH در سطح پیشرفته ایجاد کنید و کمک می‌خواهید، می‌توانید در این اسکرچ پیشرفته انجمن از ما بخواهید.اسکرچ، پایتون، HTML3، Thymio،…وقتی به برنامه نویسی فکر می کنید، به کدنویسی پیچیده، فرمول های ریاضی و نرم افزارهای دشوار فکر می کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش اسکرچ بپردازید.

ما این افسانه را با نشان دادن اصول اولیه برنامه نویسی با اسکرچ، پایتون، HTML3 و …L’Atelier du web کارگاه هایی را برای کودکان در بعدازظهر چهارشنبه ارائه می دهد. هدف این است که آنها را با زبان های برنامه نویسی کامپیوتر آشنا کنیم. سطوح مختلف کارگاه برنامه ریزی شده است: آسان و پیشرفته.سطح آسان کودکان اصول برنامه نویسی را با زبان اسکرچ می آموزند، زبانی مناسب برای کودکان و اسکرچ پیشرفته همچنین برای بزرگسالان مبتدی. دانش آموزان یاد خواهند گرفت که چگونه انیمیشن های برنامه ریزی شده ایجاد کنند و مفاهیم متغیرها، مقادیر، شرایط و حلقه ها را کشف کنند.

سطح پیشرفته.در کارگاه برنامه نویسی برای کودکان پیشرفته، بحث به کار بردن مفاهیم آموخته شده در سطح قبل با زبان های برنامه نویسی واقعی است.Python HTML Thymio را خراش دهیدزبان برنامه نویسی اسکرچ Scratch یک زبان برنامه نویسی و یک جامعه اسکرچ پیشرفته آنلاین است که در آن کودکان می توانند محتوای تعاملی مانند داستان ها، بازی ها و انیمیشن ها را با تمام دنیا برنامه ریزی و منتشر کنند. وقتی بچه‌ها با اسکرچ خلق می‌کنند، یاد می‌گیرند که خلاقانه فکر کنند، همکاری کنند و به طور سیستماتیک استدلال کنند.

Scratch توسط گروه Lifelong Kindergarten در آزمایشگاه رسانه MIT طراحی و نگهداری می شود.آیا حوصله بازی های رایانه ای و مرور اینترنت معمولی را ندارید؟ آیا فکر می کنید می توانید کارهای بیشتری انجام دهید؟ آیا دوست دارید همکلاسی های خود را غافلگیر کنید؟ یا شاید شما فقط … می خواهید برنامه نویسی را یاد اسکرچ پیشرفته  بگیرید؟ اگر چنین است، به جای درستی آمده اید!Scratch یک ابزار عالی است که به لطف آن علاقه مندان جوان در سراسر جهان می توانند به راحتی اسرار برنامه نویسی کامپیوتر را از ابتدا یاد بگیرند.

Descargar Scratch

Scratch شروع یادگیری را آسان می کند و به شما امکان می دهد تا به سرعت بازی ها، انیمیشن ها و برنامه های کاربردی جذاب ایجاد کنید، در حالی که ابزاری کاملا رایگان است.اگر می خواهید به جامعه کاربران اسکرچ بپیوندید، در مسیر درستی قرار دارید! کتاب غول های جوان برنامه نویسی. اسکرچ به سرعت و بدون دردسر شما را با دنیایی شگفت انگیز آشنا می کند. شما قدم به قدم یاد خواهید اسکرچ پیشرفته گرفت که چگونه بازی های کامپیوتری بسازید و یک ماجراجویی عالی را تجربه کنید!

این نشریه هم برای متخصصان جوان هنر برنامه نویسی و هم برای معلمان علاقه مند به آموزش علوم کامپیوتر برای کودکان مفید خواهد بود. قسمت اول شامل توضیحات بسیار دقیقی از محیط است و قسمت دوم ایده های عالی اسکرچ پیشرفته برای بازی های کامپیوتری گسترده است.عناصر محیط اسکرچ و روش های استفاده از آنها از شخصیت ها، لباس ها و پس زمینه ها استفاده و ویرایش کنید استفاده از امکانات حرکت و افکت های صوتی کار با داده ها، بلوک ها و عبارات.

مدیریت رویدادها و حسگرها، استفاده از قابلیت های کنترلی ایده های کاربردی برای بازی های کامپیوتری واقعی این دوره برای چه کسانی است؟ در برنامه درسی اصلی جدید، تاکید زیادی بر استفاده از فناوری های روز در آموزش به اصطلاح آموزش جابجایی این دوره برای افرادی است که می خواهند اصول برنامه نویسی را به اسکرچ پیشرفته زبان دوستانه اسکرچ بیاموزند.دوره به حداقل اختصاص داده شده است. برای افرادی که در مدرسه علوم کامپیوتر تدریس می کنند یا تدریس می کنند.

با این حال، از آنجایی که یادگیری محاسباتی باید جهانی باشد، معلمان سایر دروس نیز می توانند اصول برنامه نویسی را بیاموزند و وسایل کمک آموزشی تعاملی را در Scratch ایجاد کنند.چه چیزی یاد خواهم گرفت؟شما زبان برنامه نویسی بصری Scratch را یاد خواهید گرفت که از اصول اولیه آن می توانید برای تهیه مطالب تعاملی برای کلاس های خود استفاده کنید، اما همچنین می توانید دانش اسکرچ پیشرفته و مهارت های کسب شده خود را به دانش آموزان خود منتقل کنید و آنها را به یادگیری کدنویسی و برنامه نویسی تشویق کنید.

در دوره چیست؟در این دوره، گام به گام اصول برنامه نویسی را یاد خواهید گرفت. این دوره مفاهیم مربوط به الگوریتم، مثال های برنامه ساده، تا موارد پیشرفته تر را پوشش می دهد.چه چیز دیگری ارزش دانستن دارد؟مهارت های برنامه نویسی سومین زبان در کنار زبان مادری و زبان خارجی (انگلیسی) است. کارفرمایان اسکرچ پیشرفته احتمالاً بیشتر و بیشتر به حداقل مهارت های اساسی تفکر منطقی و تفکر انتزاعی توجه می کنند و مهارت برنامه نویسی این امر را توسعه می دهد.

دوره های برنامه نویسی زیادی را می توانید در اینترنت بیابید. من شما را به جستجو و خودآموزی تشویق می کنم.Emil یک روش منحصر به فرد برای آموزش محاسبات در مدارس در سال های 1-5 است – از سال های اولیه ابتدایی، برای هر دانش آموز اسکرچ پیشرفته در کلاس، برای لذت بردن از کاوش، ایجاد و یادگیری. بر اساس تحقیقات آموزشی ما و سال ها کار با معلمان و دانش آموزان در چندین کشور، ایده آموزش محاسباتی مدرن به عنوان یک فرآیند یادگیری پیچیده و سیستماتیک در کلاس های عادی و رسمی در مدارس ابتدایی را پیاده سازی می کند.

امیل سرگرم کننده است اما نه فقط برای مدتی. دانش آموزان به تدریج تمام ساختارهای مهم برنامه نویسی را به شیوه ای بازیگوش یاد می گیرند.امیل از تجربیات بین المللی در آموزش محاسبات و برنامه نویسی، مبتنی بر نظریه های یادگیری اخیر استفاده می کند. در عین حال، الزامات برنامه های درسی ملی جدید و در حال توسعه را نیز برآورده می کند. امیل به جای اینکه صرفاً اسکرچ پیشرفته نحوه برنامه ریزی را آموزش دهد، کاوش، توسعه تفکر الگوریتمی و ریاضی، حل مسئله و همکاری بین موضوعات را وارد کلاس درس می کند.

این به دانش آموزان می آموزد که مسئولانه در یک محیط دیجیتال زندگی و کار کنند، درباره جهان و چگونگی تغییر آن بیاموزند. محاسبات با امیل یک روش پیچیده مبتنی بر شواهد را برای چندین سال ابتدایی ارائه می‌دهد که شامل آموزش، محیط‌های برنامه‌نویسی نرم‌افزار، کتاب‌های کار برای دانش‌آموزان، اسکرچ پیشرفته مواد معلم، و محتوای توسعه حرفه‌ای است.آیا دوره های برنامه نویسی Scratch ما را به خاطر دارید؟ از زمان انتشار آنها در پلتفرم OSE IT School،

در فوریه سال گذشته، بیش از 7000 نفر در حال حاضر در یادگیری کدنویسی شرکت کرده اند و این تعداد همچنان در حال افزایش است. اگر منتظر دنباله بودید، خبر خوبی داریم – ما به تازگی دو دوره جدید باشگاه برنامه نویسان جوان را منتشر اسکرچ پیشرفته کرده ایم. این بار در پایتون کدنویسی می کنیم، همچنین در دو سطح پیشرفت.این دوره ها برای دانش آموزان مقاطع بالاتر مدارس ابتدایی و متوسطه برگزار می شود. اگر قبلاً با Scratch 3.0 برنامه نویسی می کنید، باید آن را نیز امتحان کنید.

با ایجاد یک حساب کاربری در پلت فرم آموزش الکترونیکی OSE IT Szkoła بپیوندید.باشگاه برنامه نویسان جوان باشگاه های برنامه نویسان جوان، یعنی کارگاه های آموزشی برنامه نویسی که تحت حمایت وزارت دیجیتال سازی (در حال حاضر صدراعظم نخست وزیر) و NASK – موسسه تحقیقات ملی فعالیت می کنند، در اکتبر 2018 تأسیس شدند و در 16 شهر لهستان مستقر شدند. در اسکرچ پیشرفته ماه مه 2020، به دلیل وضعیت اپیدمیولوژیک.

دانلود اسکرچ پیشرفته

جهت دانلود اسکرچ روی کلمه کنید. کلاس های ثابت را به شبکه منتقل کردیم و نسخه جدیدی از کمپین را ایجاد کردیم – باشگاه برنامه نویسان جوان آنلاین.سپس متوجه شدیم که اینترنت چقدر قدرتمند است! با توجه به علاقه زیاد به دو نسخه از کارگاه ها، ما تصمیم گرفتیم از اسکرچ پیشرفته سناریوهای توسعه یافته در طول وبینارها استفاده کنیم و نسخه بعدی کلوپ ها را ایجاد کنیم – برنامه نویسی در اسکرچ با باشگاه برنامه نویس جوان در پلتفرم OSE IT Szkoła.محبوبیت زیاد دوره ها ما را تشویق کرد تا مجموعه های بیشتری از جلسات برنامه نویسی را آماده کنیم.

این بار برای شرکت کنندگان کمی مسن تر – دانش آموزان کلاس های آخر مدارس ابتدایی و متوسطه، اسکرچ پیشرفته و همچنین فارغ التحصیلان دوره های برنامه نویسی Scratch 3.0 ما.کد در پایتون در 10 هفته با فکر کردن به گروه های سنی مختلف و سطوح پیشرفت، نه یک، بلکه دو دوره را آماده کرده ایم! آنها هستند:”برنامه نویسی در پایتون با باشگاه برنامه نویسان جوان – سطح پایه” – با هدف دانش آموزان دبستانی مسن تر (از جمله فارغ التحصیلان دوره های برنامه نویسی Scratch 3.0)؛

“برنامه نویسی در پایتون با باشگاه برنامه نویسان جوان – سطح متوسط” – ما عمدتا از دانش آموزان دبیرستانی و افرادی که از قبل اصول پایتون را می دانند برای شرکت دعوت می کنیم. دوره سطح متوسط ​​ادامه مطالب پایه است، بنابراین برای تمام افرادی که آن را تکمیل کرده اند نیز مناسب خواهد بود.این دوره ها عمدتاً دانش آموزان و معلمان مدارس ابتدایی و متوسطه را هدف اسکرچ پیشرفته قرار می دهند، اما مطمئناً هر کسی چیزی برای خود پیدا خواهد کرد.

معلمان و معلمان – تمرین هایی که در اجرای دروس استفاده می شود.دانش آموزان و دختران مدرسه ای – مطالبی که می تواند به یادگیری کمک کند.همه شرکت کنندگان دیگر – الهام بخش برای یادگیری برنامه نویسی.اگر به دنبال دوره ای برای یک اسکرچ پیشرفته کودک کوچکتر هستید یا به تازگی ماجراجویی خود را با برنامه نویسی شروع کرده اید، حتما دوره های مجموعه “برنامه نویسی در ابتدا با باشگاه برنامه نویسان جوان” را که در تب الگوریتم و برنامه نویسی موجود است را بررسی کنید. پلت فرم OSE IT Szkoła.

این دوره ها دانش آموزان را با دنیای برنامه نویسی اسکریپت به روشی روشمند و اساسی آشنا می کند. از ابتدا، گام به گام، شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که ابتدا برنامه‌ها و برنامه‌ها را در پایتون ایجاد کنند – ابتدا کمتر، سپس کمی پیچیده‌تر.هر دوره شامل فیلم های آموزشی و مطالب اضافی برای معلمان (و والدین) است. مدت زمان اسکرچ پیشرفته یک فیلم منفرد با سن و توانایی های رشدی کودکان اقتباس شده است، همچنین طول یک درس معمولی را در نظر می گیرد.

پس از اتمام دوره، شرکت کنندگان می توانند برای بررسی دانش و مهارت های کسب شده خود در آزمونی شرکت کنند که راه حل صحیح آن این حق را به آنها می دهد که گواهینامه شخصی اسکرچ پیشرفته تایید کننده اتمام دوره را دریافت کنند.برنامه نویسی برای همه هدف از این دوره ها معرفی شرکت کنندگان با دنیای برنامه نویسی پایتون است که هم توسط شرکت های جهانی و هم متخصصان برنامه نویسی استفاده می شود. پایتون برای بسیاری از سیستم عامل ها موجود است و نحو آن به زبان طبیعی نزدیک است.

از جمله استفاده می شود در دستگاه هایی که داده ها را جمع آوری و پردازش می کنند، مانند یک اسکرچ پیشرفته ساختمان هوشمند یا ایستگاه های هواشناسی.دوره های “برنامه نویسی پایتون با باشگاه برنامه نویسان جوان” هم برای یادگیری فردی در خانه و هم برای درس در نظر گرفته شده است. مطالب جمع آوری شده را می توان در کلاس های علوم کامپیوتر در پایه های 7-8 دبستان (با دانش آموزان 12-15 ساله) در مورد دوره ابتدایی و در پایه های 1-5 در مدارس متوسطه (با دانش آموزان 13-19 ساله) استفاده کرد.

در مورد دوره متوسط.این ماده از ده ماژول 40 دقیقه ای تشکیل شده است. هر یک از آنها مهارت های قبلی را گسترش می دهد، ادامه و توسعه محتوای قبلی است. ویدیوها که مواد آموزشی اصلی هستند، می‌توانند در هر زمانی در طول دوره اسکرچ پیشرفته متوقف و پخش شوند و همچنین می‌توان مکرراً به محتوای دشوارتر یا جالب‌تر بازگشت.این دوره توسط مربی با سالها تجربه در کار با جوانان و آموزش و پرورش برگزار می شود بنیانگذاران مانند دوره های برنامه نویسی Scratch، مطالب با راهنمای روش شناختی برای معلمان و والدین تکمیل شد.

به ما بپیوند!دوره ها را می توان در وب سایت OSE IT Szkoła یافت. این یک پلت فرم آموزشی با دسترسی به مطالب و دوره های آموزش الکترونیکی رایگان در زمینه، از جمله، برنامه نویسی و استفاده ایمن از اینترنت که هم دانش آموزان و هم معلمان را هدف قرار می دهد. شما می توانید در مکان و زمان مناسب و در هر وسیله ای در دوره ها شرکت کنید.پلت فرم OSE IT این مدرسه اسکرچ پیشرفته به عنوان بخشی از شبکه آموزشی لهستان عمل می کند، برنامه ای که به مدارس سراسر لهستان امکان اتصال به اینترنت سریع، رایگان و ایمن را می دهد.

مدرسه فناوری اطلاعات OSE تنها دوره های آموزش الکترونیکی نیست، بلکه سخنرانی ها، طرح های درس و انتشارات مختلف مرتبط با موضوع فناوری های مدرن نیز می باشد. اگر معلم یا والدین هستید و می خواهید دانش آموزان یا اسکرچ پیشرفته فرزندان خود را تشویق کنید تا در دوره های ما شرکت کنند – به پلتفرم OSE IT School بروید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس، بسته به گروه سنی، دوره مناسب را انتخاب کنید:”برنامه نویسی پایتون با باشگاه برنامه نویسان جوان – سطح پایه” -> به دوره آموزشی بروید.

“برنامه نویسی در پایتون با باشگاه برنامه نویسان جوان – سطح متوسط” -> رفتن به دوره در آنجا تمام اطلاعات لازم را خواهید یافت – دستورالعمل هایی برای پیمایش مدرسه IT OSE برای معلمان، که نحوه مدیریت گروه های دانش آموزان و نظارت بر پیشرفت آنها را در پلت فرم، و همچنین راهنمای دوره و واژه نامه مفاهیم ضروری اسکرچ پیشرفته را توضیح می دهد.اگر به دنبال مواد اضافی هستید که بتوانید هنگام شروع ماجراجویی خود با برنامه نویسی از آنها استفاده کنید، حتماً منابع موجود در gov.pl/koduj را بررسی کنید. ما دائماً آن را برای شما بهبود می دهیم!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =